Heart Touching Poetry, Romantic Urdu Poetry, Urdu Ghazal, Urdu Image Poetry, Sad Love Story, Sad Image Poetry, Romantic Sms, Urdu New Poetry,


Mere pagal piya mri chahat na kr
Mjhe daikha na kr mjhe socha na kr,

Mri be khawab ankhon ma na janka kr
Ma to kho jao gi mjhe na dhonda kr,

Ma hun bad-e-saba jo rukti ni
Ma hun esi ghata jo barasti ni,

Ma esi leher hun jis ma halchal na ho
Na tm ko dabo de ye lehrain kahen,

Mere pagal piya aisi khawaesh na kr
Ma wo sapna hun jo k sach na ho,

Ma wo umeed hun jo ke adhori rhey
Ma wo rasta hun jiski na manzil miley,

Ma wo sehraa hun jis ma bhatak jao ge
Mere pagal piya aisay raste na chal
Mere pagal piya mri chahat na kr.

3 comments:

  1. urdu poetry Allahu Akbar very very nice all is true brother Allah bless you I hope for you

    ReplyDelete
  2. Thanks for the blog loaded with so many information. Stopping by your blog helped me to get what I was looking for. Best Instagram Story Apps

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...